wtorek, 1 września 2015

My shrink is telling me I got crazy dreams


Dzień dobry!
Już po apelu? Już macie swoje plany lekcji? Ja tak i powiem szczerze, że jestem załamana. Ale mniejsza z tym. Chciałabym podziękować wszystkim, którzy wstawili button promujący imprezę, i że w ogóle ktoś tutaj wpadł, popatrzył na moje wypociny i powiedział coś na ich temat... po prostu dziękuję. ♥ Było mi bardzo miło, gdy czytałam Wasze komentarze. ♥ Ostatnio czytałam sobie trochę książek, takich jak Więzień labiryntu czy Drużyna i powiem wam, że jestem zachwycona tym co wychodzi spod ręki tych pisarzy! Jejku no... książki są cudowne i naprawdę polecam! :D 
A co do dzisiejszej grafiki, to strasznie się z nią męczyłam. Nic mi nie wychodziło (co doskonale widać na pierwszym nagłówku). Jedyne co mi w miarę znośnie wyszło to ostatni nagłówek. Nie wiem co się stało, bo przecież do notki urodzinowej tak dobrze i łatwo mi szło, a teraz? Nie potrafię nawet dobrze wtopić stocków :C 






Nie przyjmuję zamówień. 

1 komentarz:

  1. Witaj!
    Tak, tak jestem po apelu. Narazie mam plan tylko na jutro i jest nawet, nawet(pomijając tę matematykę na początku).
    Nie prawda z tem, że prace Ci nie wyszły. Są śliczne, więc nie wiem skąd u Ciebie takie złe zdanie o nich. Drugi i trzeci wymiatają, a szablon jest rewelacyjny! Wszystko jest pięknie. ^,^

    Pozdrawiam gorąco i życzę weny i powodzenia w tym roku szkolnym! ;*

    Half A Heart

    OdpowiedzUsuń