sobota, 19 września 2015

If i sing along a little fucking louder to a happy song i’ll be alright


Dzień dobry! 
W końcu udało mi się zebrać w sobie i cośtam opublikować. Właściwie to nic konkretnego nie zrobiłam. Sygnaturka na górze została zrobiona dawno temu i pod czujnym okiem Liszka przeszła kilka poprawek. Ostatni blend też był poprawiany, jednak tym razem to Lotus mi z nim pomogła. No i oczywiście współprace, które zostały zrobione na potrzeby Współpracy z pandą
Jezu, serio nie wiem co jeszcze mogę napisać... szkoła wysysa ze mnie bardzo dużo energii, przez co jedyne na co mam ochotę to usiąść w kącie i poczytać jakąś książkę. Niestety na nie mam ani siły ani czasu, a tym bardziej na otwieranie ps'a. Jedynie dzięki tej Współpracy mam nagłówków na kilka następnych notek, więc nie jest tak źle.
A jak tam u was? Czy szkoła też was tak męczy? :)

 ^ z Agatą^

   
^z emergency^
 ^z emergency^

 ^z Lizz Kaviste^
^z Fantazją^

2 komentarze:

  1. Mnie szkoła nie męczy, bo jeszcze do niej nie chodzę. Niestety muszę czekać jeszcze tydzień, ale też jestem przemęczona, na nic nie mam ochoty ANI czasu... Dorosłe życie się kłania.
    Trzecia i czwarta jest chyba niezalinkowana i otwierając je w nowej karcie niewiele widać. W pierwszym nagłówku nie podoba mi się wycięcie włosów modelki, natomiast dwa ostatnie nagłówki i sygnatura to istne cudeńka - bardzo mi się podobają ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę już wakacje! Jestem totalnie padnienta. I jeszcze chwyciło mnie jakieś chorubsko i nie chce mnie puścić.
    Naj, najbardziej podobają mi się dwa ostatnie nagłówki i sygnaturka. Śliczne, bez dwóch zdań. Trzeci nagłówek też jest niczego sobie, ale-tak jak powiedziała już Scar- jest nie zalinkowany.
    Pozdrawiam!!!
    half-a-heart-graphic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń