poniedziałek, 8 lutego 2016

I'm about to be that guy


Heyy, kochani! 
Jak tam u was leci? U mnie całkiem nieźle... i cóż, to wszystko co mogę wam powiedzieć, ponieważ przez cały tydzień leżałam. A nie! Właściwie, to mogę was zachwycić ciekawostką z mojego życia: od środy mam aparat ortodontyczny, a od wczoraj mogę pogryźć owoc z jogurtu nie płacząc przy tym(wyolbrzymiam :|)! Jakby nie patrzeć mojemu leżeniu i nudzeniu się towarzyszył jeszcze ból co stanowi mieszankę idealną do odkopywania starych piosenek z telefonu o 1 w nocy :)) Poza tym odwiedziłam ostatnio tumblra (który kurzył się od wakacji) i zyskałam jeszcze jedną platformę mikroblogową (ź:Wikipedia D:), który niedługo mnie uzależni, czad! :))
No, a na dzisiaj przygotowałam kilka całkiem-przynajmniej według mnie-fajnych prac. Zapraszam do oglądania i pobierania! 
Sygnatury



Chapter
Do tego chaptera powstał szablon(wow, tak zrobiłam szablon).
Nagłówki

Okey, nie wiem co to jest. Chyba mieszanka mojego lenistwa z brakiem kreatywności.


Szablon 
Wow, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak, zrobiłam szablon :'). 
Nie powinno być z nim żadnych problemów, aaalee jeżeli będą jakieś problemy to proszę śmiało pytać o pomoc :))
Koloryzacje



6 komentarzy:

  1. Śliczne prace. Moimi faworytami s zdecydowanie chapter wraz z dwiema pierwszymi sygnaturkami.
    Pobieram stocki :)
    Pozdrawiam Liv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa! ♥
      oby ci dobrze służyły :)

      Usuń
  2. Piękne prace :3 ! Szczególnie powalił mnie nagłówek z Barbarą *O* Jest cuuuuuuuudowny <33333 awwww kocham go XD Z sygnaturek 1 najlepsza, a szablon jest świetny *.*
    Pozdrawiam ! I dasz radę z tym aparatem ;/ Do wszystkiego da się przyzwyczaić, potrzeba tylko czasu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Mirandą
      Dzięki, sądzę, że ten szablon to jeden z moich najładniejszych ^^
      Obym nie potrzebowała tego czasu aż tak dużo.
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. U mnie leci po staremu, dużo siedzę w domu, a weekendy spędzam na leżeniu na kanapie. xd
    Sygnaturki są bardzo ładne, najbardziej urzekła mnie druga, ze względu na kolorystykę. :3 Drugi nagłówek to mistrzostwo! No napatrzeć się nie mogę. *___* A szablon cudny, ja nie umiem robić minimalistycznych (a przynajmniej tak sądzę XD), więc zachwycam się , gdy ktoś tę sztukę opanował. c':
    Ściskam cieplutko!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym czytała o swoich weekendach xD
      Dziękuję bardzo za miłe słowa, a szablony minimalistyczne nie są żadną sztuką (przynajmniej te robione przeze mnie).
      Pozdrawiam ♥♥

      Usuń