piątek, 4 grudnia 2015

You're too mean, I don't like you


Witam, 
was wszystkich w kolejnej notce! Sporo czasu minęło odkąd tu ostatnio byłam, ale cóż... łatwo w szkole nie jest, a w tym roku chcę mieć bardzo dobre oceny, żeby rodzice nie mieli za co krzyczeć xD. Śmieszne jest to, że im bardziej się staram tym gorsze mam oceny ;-;
Zostawmy temat szkoły i pogadajmy o przyjemniejszych rzeczach jakimi są ŚWIĘTA! 
Tak, to już niedługo! Mieliście już Mikołajki klasowe? Co dostaliście? 
Ah i wspomnę jeszcze o kilku rzeczach znajdujących się w notce. Sygnaturka na górze została zrobiona niedawno i skromnie rzecz ujmując, bardzo mi się podoba :) Reszta prac została zrobiona we wrześniu-październiku. Tak więc, zapraszam do oglądania :)
SYGNATURY

NAGŁÓWEK

PLIK PSD
*klik na podgląd, żeby pobrać*
Do pliku nie ma żadnego hasła :)

1 komentarz:

  1. Świetny post! Bardzo podoba mi się pierwsza sygnatura:) (ta otwierająca post) wyszła ci bardzo ładnie. Trzecia też wpadła mi w gust, te listki wszystko dopełniają. Nagłówek też jest fajny, tylko napis "LOST" zmieniłabym na inny kolor. Ale tak to wszystko mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie, Dreidre(engravinggreys) ;*

    OdpowiedzUsuń