poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Informacyjnie: nowy początek

Hej!
To jeszcze nie notka. Przyszłam tylko powiedzieć, że już 10 sierpnia minie rok od założenia bloga! :D Stwierdziłam, że jest to spore wydarzenia, dlatego zrobię taką "imprezową notkę urodzinową" :) Wstawiajcie banery, promujące imprezę, na swoje blogi, im nas więcej tym lepiej! Oczywiście na tych, którzy go wstawią (i powiedzmy, że mnie o tym poinformują jeszcze przed imprezą) czeka nagroda w formie paczki-niespodzianki! :)
Banery:

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać imprezy! Buttonik ląduje na Rosalainess!
    Pozdrawiam,
    Allison :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam baner! Nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Super!
    Już lecę wstawiać do siebie button!
    Pozderki!
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać 10 sierpnia! :)
    Wasze prace są świetne!
    Wklejam banner na graficzna-przystan.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać imprezy!
    Button wklejam na bloga Half A Heart Graphic.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością ;)
    Button wklejam: http://strove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam :3
    Button dodałam na: https://percicoismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń