piątek, 5 września 2014

014. I'm not hero

Cześć.
Szkoła się zaczęła, a czasu coraz mniej. Obowiązków jest coraz więcej, a w nowej szkole ciężko się odnaleźć, dlatego przepraszam za opóźnienia. Ok, na dzisiaj przygotowałam trzy zamówienia. 

Zamówienie dla Daisy Rose na bloga Two Worlds
Podgląd/Pobierz

Zakochałam się w tym nagłówku i kartach! :D
 Zamówienie dla τяσυßℓємαқєяgιяℓ #Nutka na bloga The Unfair Story:
 Podgląd/Pobierz

Wiem, że chciałaś fioletowy lub niebieski, chciałam to połączyć, ale nie wyszło tak jak chciałam :/.

Zamówienie dla Hazza LoveJB na bloga Love is stronger than death:
Podgląd/Pobierz

Chyba nie wyszedł najgorzej. :)

(To jest najdłuższy post, jaki gdziekolwiek i kiedykolwiek pisałam. Mniej więcej jeden szablon przypadał na jeden dzień, więc w sumie pisałam go trzy dni[wow, ale jestem mądra]! :D)

Jeżeli nie wiecie jak wgrać szablon na bloga, zapraszam do zakładki 'Instrukcja'!

A na sam koniec, chciałabym pozdrowić moją koleżanką, Olę, która również męczy się w nowej szkole :(

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace ( po miniaturach stwierdzam ) ale czemu podglądy są takie malutkie ? :c Nie mogę się im przyjrzeć :c
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W sumie to, nie wiem. :| Postaram się to jeszcze rozpracować :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Boże, kiedy zobaczyłam Twój szablon normalnie zaniemówiłam. Jest boski. Dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zmieniłam trochę twój szablon i mówię, bo nie wiem czy można, dodałam inny nagłówek a css zostawiłam na blogu danger-zaynmalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, w takim razie prosiłabym, abyś w zakładce 'szablon' napisała, że tylko CSS jest mój :)
      I dziękuję za informację :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Ten szablon coś mi zrobiła jest boski.Dziękuję i kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny :D baaaaaaaardzo ci dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola to zajebista kolezanka nie? :D

    OdpowiedzUsuń